Japanse studies

KU Leuven, faculteit Letteren

Nippon Alumni Event 13/02

Beste Alumnus/a,

Denk jij ook soms terug aan je tijd als student in Leuven? Wat weet jij nog van Yansan? Denk je met weemoed terug aan de lessen van levende legende Professor Willy Vande Walle?

Dan zijn wij blij te kunnen aankondigen dat de alumniwerking een nostalgische avond heeft georganiseerd op donderdag 13 februari waarbij Prof. Willy Vande Walle een lezing zal geven over een onderwerp dat hem nauw aan het hart ligt.
Tevens zal er een voorprogramma zijn met video en quiz over de legendarische Yan-San, reeds jaar en dag een vast onderdeel van de opleiding Japanologie.

Na de lezing is er een receptie voorzien die de mogelijkheid zal bieden om na te praten & te netwerken.

Hieronder de details:

Datum: 13 februari 2020
Tijd: van 19.00 tot 22.00 (inclusief voorprogramma en receptie)
Plaats: MSI Leuven – lokaal 02.28
Kostprijs: betalende leden van Nippon Alumni Leuven 4 euro; niet betalende leden 8 euro.

Deadline inschrijving: 3 februari

Wie er graag bij wil zijn schrijft zich best onmiddellijk in, als volgt:
Stuur een korte mail naar eventsnipponalumni@gmail.com met de namen van de deelnemers waarvoor je je inschrijft.

We sturen een bevestigingsmail terug met het te betalen bedrag (4 euro als je NAL lidgeld in 2020 reeds betaald hebt of 8 euro indien je geen betalend lid bent).

Schrijf dat bedrag dan zo snel mogelijk over naar BE55 7370 4685 1144 op naam van Nippon Alumni Leuven, met vermelding van je naam.

We hopen jullie massaal terug ‘op de Sencie-schoolbanken’ te zien!

Het bestuur van Nippon Alumni Leuven